გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის გეგმა                                                               

მასწავლებლის სახელი,გვარი პირადი  ნომერი:ნინო სიხარულიძე პ/ნ37001019096
საგანი:ქართული ენა და  ლიტერატურა
სწავლების საფეხური და კლასი:საბაზო საფეხური მე-7კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:5
გაკვეთილის თემა:გოდერძი ჩოხელი-„წერტილი და მძიმე“
გაკვეთილის მიზანი:შესწავლილ ტექსტზე დაყრდნობით მოსწავლეები შეძლებენ ცოდნის განმტკიცებას და დეტალებზე ყურადღების გამახვილებას.ამოიცნობენ მწერლის დამოკიდებულებას პერსონაჟების მიმართ.დააკვირდებიან  რა ფუნქცია აკისრია ამ ორ გმირს ტექსტში .გამოყოს და გაანალიზოს მხატვრული ხერხები.
N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზაციის ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო(წთ)
1
მისალმება და ქცევის წესების შეხსენება
ვერბალური
საერთო საკლასო
საკლასო ჟურნალი,ქცევის წესები
2წთ
2
წინარე ცოდნის გასააქტიურებლად ვსვამ კითხვებს,შესწავლილ ტექსტზე დაყრდნობით იძლევიან დამაჯერებელ პასუხებს,გამოაქვთ დასკვნები.
გონებრივი იერიში
საერთო საკლასო
სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,დაფა, ცარცი
5წთ
3
დამოუკიდებელი წერითი სამუშაო.მოსწავლეებს ვყოფ ორ ჯგუფად ,თითოეულ ჯგუფს დავავალებ ამოიწერონ:1.ტექსტში წამოჭრილი პრობლემა.2.მონიშნონ ის ადგილები სადაც ჩანს მწერლის ოპტიმიზმი ანუ იმედიანი განწყობა.3.ჩაინიშნონ ორი მეტაფორული განსხვავებული სიტყვა ან გამოთქმა.4.ტექსტის ბოლოს გამოყონ მთავარი ლიტერატურული ხერხი,რითაც მწერალი მიაღწია თხრობის სიმსუბუქეს
ჯგუფური მუშაობა
წყვილებში
სახელმძღვანელო
10წთ
4
თითოეული ჯგუფიდან მსურველები წარმოადგენენ თავიანთ ნაშრომებს
პრეზენტაცია
საერთო საკლასო
მოსწავლეთა ნაშრომები
5წთ
5
მოსწავლეებს დავყოფ ორ ჯგუფად და დავავალებ წიაიკითხონ ტექსტი,ამოიწერონ რა არის ტექსტის მთავარი სათქმელი,რა არის ტექსტში მთავარი და მნიშვნელოვანი,დაასაბუთონ საკუთარი მოსაზრება
კომენტირებული კითხვა
წყვილებში
სახელმძღვანელო
11წთ
6
თითოეული ჯგუფიდან მსურველები წარმოადგენენ თავიანთ ნაშრომებს
პრეზენტაცია
საერთო საკლასო
მოსწავლეთა ნაშრომები
5წთ
7
მოსწავლეებს ვაჩვენებ ვიდეოს-გოდერძი ჩოხელის „სულიერი სამყარო“
ვიდეოს დემონსტრირება
საერთო საკლასო
პროექტორი,ეკრანი,სლაიდშოუ
5წთ
8
შეფასება
ვერბალური
საერთო საკლასო
ჟურნალი
2წთ
 



ü   

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები და  ინდიკატორები:
ქართ.vii.7.                              
.ამოიცნობს ტექსტის მიზანს.
.რა იყო ტექსტში მისთვის ნაცნობი და გასაგები,რაზე დააფიქრა წაკითხულმა.
.ამოიცნობს წაკითხულ ინფორმაციაში მთავარ აზრს(იდეას).
.აფასებს პერსონაჟების მოქმედებას.ახასიათებს მათ საქციელისა და მეტყველების მიხედვით.

ქართ.vii.8.
.ამოიცნობს და განმარტავს ,როგორ ქმნის ავტორი განწყობას ნაწარმოებში.


ქართ.vii.10.
.ტექსტის გაცნობის მიზნით იყენებს გაცნობითი კითხვის ხერხებს.
.ინფორმაციის მოძიების მიზნით ჩაიკითხავს ტექსტს  ეძებს საკვანძო სიტყვებს ,კითხულობს აბზაცებით.
.შესწავლის მიზნით ტექსტს კითხულობს ნელა,აკეთებს ჩანაწერებს.      




·          

Comments